Zasady zakupów

Składanie zamówień

Zamówienia można składać telefonicznie, e-mailem lub poprzez sklep internetowy.

Aby dokonać zakupu w sklepie on-line, nie trzeba rejestrować konta – umożliwiamy zakupy również niezarejestrowanym klientom, jednak założenie konta umożliwia wygodne zarządzanie swoim zamówieniem oraz szybsze składanie kolejnych zamówień w przyszłości.

Płatności

Przyjmujemy płatności:

  • przelewem na rachunek: PKO BP 71 1020 4753 0000 0802 0060 7242,
  • gotówką przy odbiorze osobistym.

Wystawiamy FV VAT.

Realizacja i dostawa

Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 lub maksymalnie 48 godzin od zaksięgowania należności na rachunku bankowym w przypadku przedpłaty.

Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Pekaes.

Wysyłka towaru na terenie Polski jest bezpłatna.

Odbiór własny zamówienia

Zamówienia można odebrać samodzielnie w jednym z dwóch punktów:

  • siedziba firmy w Węgorzewie: ul Teatralna 4/3,
  • zakład produkcyjny na trasie Prudnik-Trzebinia:

Przy wyborze odbioru własnego prosimy o kontakt telefoniczny (+48 697 181 976 codziennie w godz. 7-21) w celu potwierdzenia terminu i miejsca odbioru.

Doradztwo techniczne

Każdy klient w ramach zakupu zaginarki może skorzystać z bezpłatnego, fachowego wsparcia doradczego w zakresie obsługi i kalibracji maszyny. W ciągu 5 dni roboczych od zakupu wyszkolony przedstawiciel firmy dojedzie do Państwa z usługą profesjonalnego doradztwa technicznego na terenie całego kraju.

Jeżeli są Państwo zainteresowani taką usługą, prosimy o dodanie tego w komentarzu przy składaniu zamówienia.

Reklamacja i zwrot

W przypadku zakupów przez osoby fizyczne (nie na firmę) na podstawie ustawy o prawach konsumenta przysługuje Państwu 14-dniowe prawo do zwrotu zamówienia bez podawania przyczyny. Szczegóły dotyczące polityki zwrotów oraz zasad reklamacji znajdują się w Regulaminie.

W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu.