Zasady zakupów
Składanie zamówień
Zamówienia można składać telefonicznie, e-mailem lub poprzez sklep internetowy.
Aby dokonać zakupu w sklepie on-line, nie trzeba rejestrować konta – umożliwiamy zakupy również niezarejestrowanym klientom, jednak założenie konta umożliwia wygodne zarządzanie swoim zamówieniem oraz szybsze składanie kolejnych zamówień w przyszłości.
Płatności
Przyjmujemy płatności:
- przelewem na rachunek: PKO BP 71 1020 4753 0000 0802 0060 7242,
- gotówką przy odbiorze osobistym.
Wystawiamy FV VAT.
Realizacja i dostawa
Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 lub maksymalnie 48 godzin od zaksięgowania należności na rachunku bankowym w przypadku przedpłaty.
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Pekaes.
Wysyłka towaru na terenie Polski jest bezpłatna.
Odbiór własny zamówienia
Zamówienia można odebrać samodzielnie w jednym z dwóch punktów:
- siedziba firmy w Węgorzewie: ul Teatralna 4/3,
- zakład produkcyjny na trasie Prudnik-Trzebinia:
Przy wyborze odbioru własnego prosimy o kontakt telefoniczny (+48 697 181 976 codziennie w godz. 7-21) w celu potwierdzenia terminu i miejsca odbioru.
Doradztwo techniczne
Każdy klient w ramach zakupu zaginarki może skorzystać z bezpłatnego, fachowego wsparcia doradczego w zakresie obsługi i kalibracji maszyny. W ciągu 5 dni roboczych od zakupu wyszkolony przedstawiciel firmy dojedzie do Państwa z usługą profesjonalnego doradztwa technicznego na terenie całego kraju.
Jeżeli są Państwo zainteresowani taką usługą, prosimy o dodanie tego w komentarzu przy składaniu zamówienia.
Reklamacja i zwrot
W przypadku zakupów przez osoby fizyczne (nie na firmę) na podstawie ustawy o prawach konsumenta przysługuje Państwu 14-dniowe prawo do zwrotu zamówienia bez podawania przyczyny. Szczegóły dotyczące polityki zwrotów oraz zasad reklamacji znajdują się w Regulaminie.
W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu.